Canal de fotos

30/3/08

Lladres!

Avui m’he despertat a l’hora de sempre, és a dir, quan la Berta diu que ja en té prou. He mirat el rellotge, m’he aixecat del llit i en treure el cap pel menjador ho he notat de seguida: M’HAN ROBAT!! I per a més indignació ho han fet de matinada, mentre dormia...

Aparentment la porta de casa no es veu forçada, no hi ha cap finestra trencada, i per tant no sé ben bé si em trobo davant d’un robatori o d’un furt. Però pel que fa al cas m’és ben igual: m’ho han fotut!

A sobre no sé què en faran d’allò que se m’han endut; d’acord que és una cosa de poca utilitat, però jo avui ho necessitava; ho havia d’utilitzar al llarg del dia. En fi, fa ràbia. I encara en fa més quan saps que això que t’han pres t’ho tornaran quan se n’adonin que no en faran servei, potser d’aquí a uns set mesos.

Ja està; ja ho he dit. Ara, constatats els fets, només puc reclamar que em tornin la meva hora de diumenge. Si algú pot aportar més informació al respecte...

2 comentaris:

Ja, ja, ja Carles, m'havies espantat !!! Si noi, els canvis d'horari aquests no se si realment avui en dia ens son realment d'alguna utilitat.

Pel que si que serveixen, és per a destirotar-te el dia, arribar tard arreu i anar clapat fins que el cos no s'hi ha acostumat altra cop.

Salut i €

Carles,
et retorno la visita al meu bloc, passant pel teu, i malauradament no tinc resposta per a l'hora que ens han robat, de fet jo porto un grip descomunal des de dilluns i em penso que té a veure amb aquest robatori del que parles...haurem de fer la reclamació més amunt...
salut i sol a osona...

Comparteix-ho