Canal de fotos

21/4/08

Comprar per internet

M’agrada comprar per internet, i amb aquesta afirmació no vull dir que sigui un comprador convulsiu. Tot al contrari, sóc d’aquells que abans de decidir-me per un producte he buscat la millor oferta, m’he llegit el manual d’instruccions si està “on line” i m’he ficat en algun fòrum per veure que en diuen els que ja tenen l’article en qüestió. En general, excepte una petita enganxada comprant a través de eBay, no he tingut cap problema pel que fa a seguretat o qualitat del producte adquirit.

Un dels avantatges que veig en el fet de comprar per internet és que pots comprar sense que cap comercial t’intenti “vendre la moto” i pots fer-ho qualsevol dia a qualsevol hora. Ara bé, a vegades et trobes amb algunes empreses que no estan del tot preparades per fer-ho.

Deu fer cosa d’un mes que vaig provar de comprar a través de telefonicaonline un telèfon sense fils per casa. Després d’omplir les dades una i altra vegada a l’aplicatiu sempre em donava el mateix missatge “ la seva comanda no pot mostrar-se”. Al cap d’uns dies, i veient que l’error persistia, vaig acabar fent la comanda via telèfon i va caducar l’oferta de regal de les despeses de lliurament. Un cop feta la comanda el problema ha vingut en que l’empresa que reparteix els paquets no ha sabut trobar casa meva i després de reclamar per la tardança he hagut d’explicar a una noia de Madrid com arribar-hi; ha estat del tot impossible. Sembla ser que no poden percebre que una persona visqui en una casa aïllada, no comprenen que la teva direcció no contingui cap carrer ni cap número ordinal que l’identifiqui. A ver señorita, en la carretera que va de Roda a Tavèrnoles, en el Km. 2 a mano derecha hay a pie de carretera una casa de payés (justo antes del desvío a Folgueroles), pués allí. Però res de res... només em va saber demanar si li podia donar més referències o el nom de l’urbanització. Picar ferro fred. El que deia, si no segueixes els cànons estandarditzats d’habitatge no ets ningú.

La propera vegada provaré de donar-li les coordenades UTM que les fiqui al GPS.

4 comentaris:

Tens raò Carles.

Jo treballo en el departament comercial de Telefònica i és trist que una empresa que precisament comercialitza això, tecnologia, no posi els mitjans perquè el seu negoci on-line funcioni.

Estic fart de fer-los suggeriments i plantejament de negoci a qui és el màxim responsable d'aquesta linea de comercialització, a qui a mes conec personalment, al final el que passarà és que per a qualsevol empresa que vulgui internar-se en aquest mon de la venda on-line trii qualsevol opció menys la de Telefònica.

I el es greu és que no s'hi aboquin recursos, el que no es te és una idea clara de negoci.

Salut i €

Una vegada a Sant Pere van muntar la Duatló de Bellmunt i el de l'arc inflable de la San Miguel el va anar a muntar a Bellmunt... de Segarra. I a sobre emprenyat perquè no hi havia ningú.

Eduard,
Encara que els que vivim fora de ciutat som un percentatge molt petit, també se'ns ha de tenir en compte una mica.
A mi el què més em rebenta és haver quan als formularis per deixar l'adreça m'obliguen a posar número de carrer, pis i porta.

Bardo (xevi),
També els haureu de donar les coordenades UTM, a veure si la propera vegada no s'emprenyen.

Gràcies als dos per participar i deixar la vostra opinió

Carles, no et pensis, els que no tenim la sort de viure com tu en una casa aïllada "a pie de carretera", i que ho fem en un carrer, també tenim anècdotes sobre Telefònica per omplir mig bloc. Jo visc al carrer Serrallonga de Calldetenes i, després de setmanes d'insistir perquè em vinguessin a instal.lar el telèfon, un bon dia un operari em truca dient que no em troba. Era al carrer Marquès de Serrallonga de Sant Hipòlit! Van tardar un parell de setmanes més en venir. Fins el vespre.

Comparteix-ho