Canal de fotos

14/11/08

Avança la TDT a Osona

Aquesta setmana han arribat als ajuntaments de la comarca uns tríptics on s’informa que la TDT ja ha arribat a Osona. El Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació ha començat una campanya gràfica sobre aquest fet i està omplint espais publicitaris de diaris, revistes i televisions.

Em sembla bé ja que sempre he reclamat que s’informés a temps a la població sobre l’encesa digital, especialment quan aquesta encesa encara ara està provocant tantes interferències en el senyal a la comarca d’Osona. Per la meva part (i d’una manera més modesta) vaig intentar avançar-me a donar aquesta informació, tan a través del meu bloc com en un escrit que vaig publicar al El9Nou el passat mes de maig. Ara, amb aquesta campanya, es podrà arribar a una major part de la població.

O sigui que endavant amb la TDT a Osona. Tinguem en compte, però, que la TDT és el present de la televisió. El futur immediat (tecnològicament parlant) és la Televisió per IP (wiki), i a nivell de desplegament d’infraestructures caldria tenir-ho en compte.

P.D.: Per qui tingui curiositat, la Generalitat ha habilitat un cercador de cobertura de TDT.

Comparteix-ho