Canal de fotos

29/6/09

Un plaer per l'oïda



Encara amb el bon regust que em va deixar el "somni d'una nit d'estiu" magníficament interpretat per l'Orquestra de Cambra Terrassa 48, penjo al bloc les poques fotografies que vaig tirar durant el cap de setmana del 1er Festival de Música de Tavèrnoles.

Com vaig dir en un anterior post no sóc entès en música clàssica i no vaig poder assistir a tots els concerts que es van oferir. Però amb la selecció que vaig fer puc constatar que el Festival ha estat un autèntic plaer dels sentits. Començant òbviament per l'oïda i passant per tots els demés: l'olor de terra mullada després de la pluja de divendres i diumenge, el tacte dels bancs de l'Església de Sant Esteve de Tavèrnoles, la vista del pantà de Sau ben ple sota Sant Pere de Casserres, i el gust de l'innovador format de concert-aperitiu.

L'enhorabona als organitzadors i ara a començar a pensar en la segona edició.

3 comentaris:

Ha estat un plaer participar en el concert de Terrassa 48, sent testimoni directa del naixement d´un nou festival de música....

Hola Natàlia,
Un molt bon naixement i esperem que amb la continuïtat que es mereix.
Felicitats a l'Orquestra Cambra Terrassa 48 pel vostre concert.

Gracies per participar i deixar la teva opinió

Vaig sentir fa poc l'orquestra Terrassa48 en un concert a l'Auditori de Terrassa i va ser excel·lent.

Comparteix-ho